-
Jak zwrócić lub zareklamować bilet?
-
Mam bilet ważny jutro lub później.
Można zwrócić go przez system IPR. W menu wybrać "Moje bilety", wybrać wiersz z biletem do zwrotu i na nowym ekranie po prawej użyć opcji "Zwrot biletu". Po wypełnieniu danych niezbędnych do zwrotu biletu potwierdzić zwrot klikając na przycisk. -
Mam bilet ważny dziś lub w przeszłości albo chcę zareklamować bilet.
Zwrot w pełni niewykorzystanego biletu po rozpoczęciu dnia jego ważności jest możliwy wyłącznie w drodze reklamacji złożonej na adres:
Przewozy Regionalne
Biuro Rozliczeń i Kontroli Dochodów (10-410 Olsztyn, ul. Lubelska 46)
tel: 89 677 56 22, 783 933 023
fax: 89 677 56 11
e-mail: reklamacje@p-r.com.plInformacje nt. danych jakie musi zawierać reklamacja znajdziesz tutaj, dodatkowo koniecznie załącz oryginalny PDF z biletem z IPR. Proszę podać także dane niezbędne do ewentualnego zwrotu (imię, nazwisko, adres, numer konta bankowego).
-
-
Co trzeba mieć przy sobie w trakcie podróży?
- Dokument tożsamości wskazany przy zakupie biletu (dokument musi być okazywany przez jego właściciela).
- Dokument uprawniający do ulgi, jeśli skorzystano z ulgi przy zakupie biletu.
- Bilet w jednej z trzech postaci:
- Wydruk na kartce formatu A4 z wygenerowanego przez system pliku PDF.
- Plik PDF okazany na urządzeniu elektronicznym z ekranem o przekątnej min. 7 cali zdolnym do wyświetlenia dokumentu PDF (np. Tablet, netbook, laptop, czytnik eksiążek).
- Strona HTML wyświetlana na urządzeniu elektronicznym z ekranem o przekątnej min. 3 cali z dostępem do internetu (np. smartfony). Do tej strony można wejść przez link podany w smsie lub w systemie IPR przez ikonkę w "Moje Bilety".
-
Dlaczego nie mogę skorzystać z płatności w moim banku?
Przewidywany czas nadejścia potwierdzenia płatności wskazuje, iż bilet zostanie udostępniony później, niż godzina odjazdu wybranego przez Ciebie pociągu. -
Gdzie mogę uzyskać informacje o połączeniach, trasach, godzinach itp?
Infolinia Przewozów Regionalnych: 703 20 20 20. -
Jak mogę zarezerwować miejsce?
Aktualnie w pociągach Przewozów Regionalnych nie jest prowadzona rezerwacja miejsc. -
Jak mogę uzyskać fakturę?
By wystawić fakturę, muszą być wypełnione dane potrzebne do faktury w opcji "Moje konto". Zaleca się też zaznaczyć opcję automatycznego wystawienia faktury.
Każdy zakupiony bilet można w ciągu 7 dni (dla osób fizycznych 3 miesiące) oznaczyć jako wymagający faktury. Jeśli została użyta opcja automatycznego wystawienia, oznaczenie jest automatyczne i nic nie trzeba robić. W przeciwnym wypadku trzeba po kliknięciu na opcję menu "Moje bilety" wejść w szczegóły wybranego biletu. Na nowym ekranie po prawej między innymi opcjami będzie opcja zamówienia faktury.
Niezależnie od sposoby zamawiania faktury, zostanie ona wystawiona w ciągu 24 godzin od zamówienia i udostępniona w opcji menu "Moje faktury" w postaci elektronicznej jako plik PDF do pobrania.