Jesteś tutaj: Strona logowania / Pomoc
POMOC
  • Jak zwrócić lub zareklamować bilet?

    • Mam bilet ważny jutro lub później.

      Można zwrócić go przez system IPR. W menu wybrać "Moje bilety", wybrać wiersz z biletem do zwrotu i na nowym ekranie po prawej użyć opcji "Zwrot biletu". Po wypełnieniu danych niezbędnych do zwrotu biletu potwierdzić zwrot klikając na przycisk.
    • Mam bilet ważny dziś lub w przeszłości albo chcę zareklamować bilet.

      Zwrot w pełni niewykorzystanego biletu po rozpoczęciu dnia jego ważności jest możliwy wyłącznie w drodze reklamacji złożonej na adres:

      Przewozy Regionalne
      Biuro Rozliczeń i Kontroli Dochodów (10-410 Olsztyn, ul. Lubelska 46)
      tel: 89 677 56 22, 783 933 023
      fax: 89 677 56 11
      e-mail: reklamacje@p-r.com.pl

      Informacje nt. danych jakie musi zawierać reklamacja znajdziesz tutaj, dodatkowo koniecznie załącz oryginalny PDF z biletem z IPR. Proszę podać także dane niezbędne do ewentualnego zwrotu (imię, nazwisko, adres, numer konta bankowego).

  • Co trzeba mieć przy sobie w trakcie podróży?

    • Dokument tożsamości wskazany przy zakupie biletu (dokument musi być okazywany przez jego właściciela).
    • Dokument uprawniający do ulgi, jeśli skorzystano z ulgi przy zakupie biletu.
    • Bilet w jednej z trzech postaci:
      • Wydruk na kartce formatu A4 z wygenerowanego przez system pliku PDF.
      • Plik PDF okazany na urządzeniu elektronicznym z ekranem o przekątnej min. 7 cali zdolnym do wyświetlenia dokumentu PDF (np. Tablet, netbook, laptop, czytnik eksiążek).
      • Strona HTML wyświetlana na urządzeniu elektronicznym z ekranem o przekątnej min. 3 cali z dostępem do internetu (np. smartfony). Do tej strony można wejść przez link podany w smsie lub w systemie IPR przez ikonkę w "Moje Bilety".
  • Dlaczego nie mogę skorzystać z płatności w moim banku?

    Przewidywany czas nadejścia potwierdzenia płatności wskazuje, iż bilet zostanie udostępniony później, niż godzina odjazdu wybranego przez Ciebie pociągu.
  • Gdzie mogę uzyskać informacje o połączeniach, trasach, godzinach itp?

    Infolinia Przewozów Regionalnych: 703 20 20 20.
  • Jak mogę zarezerwować miejsce?

    Aktualnie w pociągach Przewozów Regionalnych nie jest prowadzona rezerwacja miejsc.
  • Jak mogę uzyskać fakturę?

    By wystawić fakturę, muszą być wypełnione dane potrzebne do faktury w opcji "Moje konto". Zaleca się też zaznaczyć opcję automatycznego wystawienia faktury.

    Każdy zakupiony bilet można w ciągu 7 dni (dla osób fizycznych 3 miesiące) oznaczyć jako wymagający faktury. Jeśli została użyta opcja automatycznego wystawienia, oznaczenie jest automatyczne i nic nie trzeba robić. W przeciwnym wypadku trzeba po kliknięciu na opcję menu "Moje bilety" wejść w szczegóły wybranego biletu. Na nowym ekranie po prawej między innymi opcjami będzie opcja zamówienia faktury.

    Niezależnie od sposoby zamawiania faktury, zostanie ona wystawiona w ciągu 24 godzin od zamówienia i udostępniona w opcji menu "Moje faktury" w postaci elektronicznej jako plik PDF do pobrania.

Pytania, których nie ma w powyższym FAQ, prosimy kierować na BOK.

Do góry Powrót